Każde Call i Contact Center jest centrum aktywności, gdzie hałas stanowi ciągłe wyzwanie. W rzeczywistości hałas jest skargą numer jeden wśród pracowników [1] tej branży i stanowi istotną przeszkodę w dostarczaniu klientom dobrych wrażeń.
Centrum obsługi klienta przestaje być miejscem, w którym tylko rozwiązuje się problemy — tu kształtuje się wizerunek Twojej marki jeżeli posiadasz CC inhouse lub wizerunek Twego klienta jeżeli to CC outsourcingowe. Pamiętaj jednak, że w każdym przypadku, wszystkie połączenia budują relacje, a każda rozmowa podtrzymuje reputację. Dlatego wprowadzenie strategii skutecznego zarządzania hałasem może zwiększyć produktywność pracowników [2], zmniejszyć ich rotację [3] i poprawić jakość obsługi klienta [4] Wszystko to ma bezpośredni wpływ na wynik końcowy [2]. Od ponad 50 lat firma Plantronics koncentruje się na technologiach i rozwiązaniach, które pomagają w zarządzaniu hałasem. Słuchawki Plantronics są powszechnie uznawane za wyznacznik standardów, pomagając pracownikom centrum kontaktowego być bardziej efektywnym, a firmom móc się rozwijać. |
|
Z uwagi na to, że w oczach klientów o rosnących oczekiwaniach, poufność rozmów jest ważniejsza niż kiedykolwiek, uzyskaj do 75% zmniejszenie zanieczyszczenia otoczenia hałasem za pomocą prostego tricku - mikrofonu z funkcją redukcji szumów. Taki profesjonalny mikrofon sprawi, że klient nie usłyszy rozmów innych konsultantów.
|
Cztery na pięć firm uważa, że zapewniają doskonałą obsługę klienta
|
Technologia redukcji szumów zwiększa przejrzystość połączeń, redukując kłopoty, wynikających z ponownego powtarzania przez konsultanta wcześniej zadanych pytań lub wypowiedzianych zdań.
|
5 - ODPOWIEDNI MIKROFON
Zestawy słuchawkowe Plantronics z serii EncorePro
mają sześć osi regulacji mikrofonu w pionie. Dodatkowo mikrofon w wybranych modelach wyciąga lub wygina się. Oznacza to, że możesz zawsze ustawić zestaw słuchawkowy w wygodnej pozycji oraz zapewnić wysoką redukcję szumów tła nawet do 95%. |
6 - SŁUCHAWKI PASUJĄCE DO STYLU PRACY
KONSULTANT / AGENT
|
|
|
KONSULTANT / AGENT
|