PLANTRONICS W KONTEL.PL
  • Start
  • Biuro
    • Profesjonalne Przewodowe >
      • EncorePro 710/720
      • EncorePro 715/725 USB
      • EncorePro 510/520
      • EncorePro 515/525 USB
      • EncorePro 540
      • EncorePro 545 USB
      • SupraPlus
      • Entera
    • Słuchawki UC USB >
      • Blackwire 725
      • Blackwire 710/720
      • Blackwire 510/520
      • Blackwire 315/325
    • Bezprzewodowe słuchawki DECT >
      • Savi 700
      • Savi 400
      • CS500
      • C565 DECT GAP
    • Bezprzewodowe słuchawki Bluetooth >
      • Voyager Focus UC
      • Voyager 5200 UC
      • Voyager Legend UC
      • Voyager Edge UC
  • Contact Center
    • Profesjonalne Przewodowe >
      • EncorePro 710/720
      • EncorePro 510/520
      • EncorePro 540
      • SupraPlus
      • Entera
    • Słuchawki USB >
      • EncorePro 715/725 USB
      • EncorePro 515/525 USB
      • EncorePro 545 USB
    • Bezprzewodowe słuchawki >
      • Savi 700
      • Savi 400
      • CS500
      • C565 DECT GAP
  • Unified Communications
    • Zestawy głośnomówiące i telefony USB >
      • Calisto 620
      • Calisto 610
      • Calisto 240
    • Słuchawki UC USB >
      • Blackwire 725
      • Blackwire 710/720
      • Blackwire 510/520
      • Blackwire 315/325
    • Bezprzewodowe słuchawki DECT >
      • Savi 700
      • Savi 400
    • Bezprzewodowe słuchawki Bluetooth >
      • Voyager Focus UC
      • Voyager 5200 UC
      • Voyager Legend UC
      • Voyager Edge UC
  • DETALICZNE
    • Mobilne
    • Gaming
    • Sport
    • Muzyka
  • Walcz z hałasem
    • Hałas w biurze (open office)
    • Hałas w Call Center
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Gdzie kupić
    • Serwis >
      • Przewodnik po kablach i adapterach

HAŁAS
w
​CALL CENTER

Dowiedz się jak zarządzać hałasem w Call i Contact Center.
Pomóż swoim konsultantom efektywniej pracować.
Poza grywalizacją kluczem do sukcesu jest również dźwięk w słuchawce i w pomieszczeniu.

Poznaj 7 sposobów na walkę z hałasem
Każde Call i Contact Center jest centrum aktywności, gdzie hałas stanowi ciągłe wyzwanie. W rzeczywistości hałas jest skargą numer jeden wśród pracowników [1] tej branży i stanowi istotną przeszkodę w dostarczaniu klientom dobrych wrażeń.

Centrum obsługi klienta przestaje być miejscem, w którym tylko rozwiązuje się problemy — tu kształtuje się wizerunek Twojej marki jeżeli posiadasz CC inhouse lub wizerunek Twego klienta jeżeli to CC outsourcingowe. Pamiętaj jednak, że w każdym przypadku, wszystkie połączenia budują relacje, a każda rozmowa podtrzymuje reputację.

Dlatego wprowadzenie strategii skutecznego zarządzania hałasem może zwiększyć produktywność pracowników [2], zmniejszyć ich rotację [3] i poprawić jakość obsługi klienta [4] Wszystko to ma bezpośredni wpływ na wynik końcowy [2].
​
Od ponad 50 lat firma Plantronics koncentruje się na technologiach i rozwiązaniach, które pomagają w zarządzaniu hałasem. Słuchawki Plantronics są powszechnie uznawane za wyznacznik standardów, pomagając pracownikom centrum kontaktowego być bardziej efektywnym, a firmom móc się rozwijać.
Obraz



​50 lat



​doświadczenia w walce z hałasem



​1 - NIGDY WIĘCEJ HAŁASU

​
​

50%

To liczba Call Center borykających się
​z problemem hałasu

​Z uwagi na to, że w oczach klientów o rosnących oczekiwaniach, poufność rozmów jest ważniejsza niż kiedykolwiek, uzyskaj do 75% zmniejszenie zanieczyszczenia otoczenia hałasem za pomocą prostego tricku - mikrofonu z funkcją redukcji szumów. Taki profesjonalny mikrofon sprawi, że klient nie usłyszy rozmów innych konsultantów.
Obraz


​
​2 - JAKOŚĆ ROZMÓW
​



​

​​​80%

Obraz
Cztery na pięć firm uważa, że zapewniają doskonałą obsługę klienta
Obraz



​
​8%

Obraz
Ale tylko jeden na dziesięciu
lientów to potwierdza
Technologia redukcji szumów zwiększa przejrzystość połączeń, redukując kłopoty, wynikających z ponownego powtarzania przez konsultanta wcześniej zadanych pytań lub wypowiedzianych zdań.



​
​3 - BĄDŹ PROFESJONALNY​


​


​​Informacje o kliencie mogą być podsłuchane przez wielu innych klientów,
co powoduje brak skupienia na rozmowie, błędy i potencjalną
​utratę prywatnych i poufnych  informacji.
Obraz


​4 - ZAUFANIE

Tylko 58%

klinetów ufa firmom

Obraz





​

​Słuchawki z redukcją szumów w mikrofonie,
sprawiają że każda rozmowa wydaje się bardziej osobista i poufna.
Chronią prywatne informacje (brak podsłuchiwania rozmów),
​przyczyniając się do zwiększenia zaufania.

5 - ODPOWIEDNI MIKROFON

Obraz



​Odpowiednie dostosowanie mikrofonu
to zmniejszenie hałasu w pomieszczeniu

Zestawy słuchawkowe Plantronics z serii EncorePro 
mają sześć osi regulacji mikrofonu w pionie. Dodatkowo mikrofon w wybranych modelach wyciąga lub wygina się.
Oznacza to, że możesz zawsze ustawić zestaw słuchawkowy
w wygodnej pozycji oraz zapewnić wysoką redukcję szumów tła
​nawet do 95%.


​

​6 - SŁUCHAWKI PASUJĄCE DO STYLU PRACY


Obraz

KONSULTANT / AGENT
(pierwsza linia kontaktu)


Musi szybko i sprawnie obsłużyć
​pilne żądania  klientów
​

  • Pracuje przy biurku w ruchliwym call center na otwartej przestrzeni, wypełnionej innymi  i konsultantami i różnymi dźwiękami
  • Większość dnia spędza
    ​z zestawem słuchawkowym, zarządzając przychodzącymi i wychodzącymi połączeniami
  • Od czasu do czasu działa za pomocą różnych kanałów,
    takich jak poczta e-mail
  • Większość czasu spędza na komunikowaniu się z klientami
​

​ 
Obraz


​HELP DESK


Zarządza intensywnymi,
​często długotrwałymi
połączeniami z klientami.

  • Większość dnia spędza przy biurku
  • Wykorzystuje zestaw słuchawkowy jako główne źródło komunikacji
    ​i jako sposób na zmniejszenie szumów w tle, aby mógł słyszeć klienta , a klient mógł usłyszeć konsultanta
  • Korzysta z komputera, aby rozwiązywać problemy klienta i zapewnić pozytywne ich rozwiązanie
  • Od czasu do czasu działa przy użyciu różnych kanałów, takich jak e-mail i czat

 
Obraz


​MANAGER / KIEROWNIK



Kieruje grupą konsultantów i szkoli ich
​

  • ​Zarządza projektami, szkoleniami/treningami (twarzą w twarz i zdalnie) oraz oceną jakości
  • Troszczy się o wyzwania związane z hałasem wpływającym na zapewnienie dobrej obsługi klienta, ale także zdolność do skoncentrowania się na wspieraniu konsultantów
  • Jest doświadczony technologicznie, często korzystając ze smartfona i laptopa
  • Od czasu do czasu używa innych kanałów komunikacji, w tym wiadomości e-mail i tekstu za pomocą smartfona i laptopa
Obraz

KONSULTANT / AGENT
​(druga linia kontaktu)​


Wspiera konsultantów pierwszej linii kontaktu w najtrudniejszych rozmowach
​​

  • Ma wysokie stanowisko i bardzo elastyczne miejsce pracy
  • Przyjmuje połączenia przychodzące i wychodzące oraz połączenia konferencyjne
  • Pracuje na bezprzewodowych słuchawkach, a także wykorzystuje smartfon i komputer
  • Wiele zadań poza pracą „na słuchawkach” wymaga od niego dużego skupienia i koncentracji w hałaśliwym otoczeniu
  • Jest doświadczony technologicznie, szeroko wykorzystując inne kanały, w tym pocztę e-mail, tekst, czat i wideokonferencje

ENCOREPRO
Obraz

VOYAGER FOCUS UC
Obraz

CS520
Obraz

SAVI 740
Obraz


7 - POMÓŻ SOBIE W WALCE Z HAŁASEM
​

Masz call center i twoi klienci narzekają na hałas w słuchawce?
Jesteś klientem i chcesz zgłosić że dzwoni do ciebie call center w którym jest duży hałas?

Wypełnij zgłoszenie, a my pomożemy Ci w walce z hałasem!

    CALL CENTER W KTÓRYM WYSTĘPUJE HAŁAS
    OSOBA ZGŁASZAJĄCA HAŁAS
    Osoba prywatna
    Firma
Prześlij
Obraz

sŁUCHAWKI PRZEWODOWE QD

HW710 HW720
HW510 HW520
HW530 HW540
HW361 HW351
HW261 HW251

HW111 HW121

Słuchawki PRZEWODOWE USB

HW715 HW725
HW515 HW525
HW535 HW545
Blackwire 725
Blackwire 710/720
Blackwire 510/520
Blackwire 315/325

Słuchawki
Bezprzewodowe

Savi W745
Savi W740
Savi W730
Savi W720
​Savi W710
Savi W445
Savi W440
Savi W420
​Savi W410
CS540
CS530
CS520
​CS510
C565

Słuchawki
BLUETOOTH

BIZNESOWE
Voyager Focus UC
Voyager 5200 UC
Voyager Legend UC
Voyager Edge UC
OSOBISTE
Voyager Legend
​Voyager Edge
BackBeat Pro +
​BackBeat Pro 2 SE
BackBeat Sense
​BackBeat Fit
BackBeat Go 3
​BackBeat 100

Zestawy Głośnomówiące
​I TELEFONY USB

Calisto 620
Calisto 610
​Calisto 240

    POTRZEBUJESZ PORADY LUB CHCESZ BEZPŁATNIE PRZETESTOWAĆ SŁUCHAWKI? NAPISZ DO NAS!

Prześlij
Picture

KONTEL - IMPORTER i DYSTRYBUTOR PLANTRONICS W POLSCE

Rakowiecka 30, 02-528 Warszawa
tel: 22 646 76 76   |   ​plantronics@kontel.pl   |   www.kontel.pl

KONTEL @1992-2018 Wszystkie prawa zastrzeżone, znaki towarowe i nazwy handlowe, zdjęcia i materiały należą do KONTEL Sp. z o.o. S.K. lub odpowiednich producentów i zostały użyte za ich zgodą. 
Polskie tłumaczenia opisów i materiałów należą do KONTEL Sp. z o.o. S.K.. Kopiowanie w części lub w całości bez pisemnej zgody KONTEL Sp. z o.o. S.K. jest niedozwolone. 

Pomimo dołożenia wszelkich starań oraz zachowania należytej staranności nie możemy zagwarantować, iż prezentowane opisy wraz ze zdjęciami produktów są w pełni zgodne ze specyfikacją producenta i stanem faktycznym. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do błędów i nie ponosimy odpowiedzialności za błędne podanie parametrów produktów, które mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń.
  • Start
  • Biuro
    • Profesjonalne Przewodowe >
      • EncorePro 710/720
      • EncorePro 715/725 USB
      • EncorePro 510/520
      • EncorePro 515/525 USB
      • EncorePro 540
      • EncorePro 545 USB
      • SupraPlus
      • Entera
    • Słuchawki UC USB >
      • Blackwire 725
      • Blackwire 710/720
      • Blackwire 510/520
      • Blackwire 315/325
    • Bezprzewodowe słuchawki DECT >
      • Savi 700
      • Savi 400
      • CS500
      • C565 DECT GAP
    • Bezprzewodowe słuchawki Bluetooth >
      • Voyager Focus UC
      • Voyager 5200 UC
      • Voyager Legend UC
      • Voyager Edge UC
  • Contact Center
    • Profesjonalne Przewodowe >
      • EncorePro 710/720
      • EncorePro 510/520
      • EncorePro 540
      • SupraPlus
      • Entera
    • Słuchawki USB >
      • EncorePro 715/725 USB
      • EncorePro 515/525 USB
      • EncorePro 545 USB
    • Bezprzewodowe słuchawki >
      • Savi 700
      • Savi 400
      • CS500
      • C565 DECT GAP
  • Unified Communications
    • Zestawy głośnomówiące i telefony USB >
      • Calisto 620
      • Calisto 610
      • Calisto 240
    • Słuchawki UC USB >
      • Blackwire 725
      • Blackwire 710/720
      • Blackwire 510/520
      • Blackwire 315/325
    • Bezprzewodowe słuchawki DECT >
      • Savi 700
      • Savi 400
    • Bezprzewodowe słuchawki Bluetooth >
      • Voyager Focus UC
      • Voyager 5200 UC
      • Voyager Legend UC
      • Voyager Edge UC
  • DETALICZNE
    • Mobilne
    • Gaming
    • Sport
    • Muzyka
  • Walcz z hałasem
    • Hałas w biurze (open office)
    • Hałas w Call Center
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Gdzie kupić
    • Serwis >
      • Przewodnik po kablach i adapterach